Mozilla Thunderbid >< Outlook Express
Thread poster: Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)  Identity Verified
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
Sep 11, 2007

Hallo allemaal,

Ik heb e-mailprogramma Mozilla Thunderbird geïnstalleerd. Weet iemand toevallig of en hoe je automatisch een 'handtekening' (naam en adresgegevens bijvoorbeeld) aan alle uitgaande berichten kunt toevoegen, zoals dat in Outlook Express ook mogelijk is?

Alvast bedankt voor jullie reacties!


 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
Ja, heb ik Sep 11, 2007

Het is alleen heel lang geleden dat ik het gemaakt heb, dus ik moet even uitzoeken hoe het ook al weer moest. Ik neem aan dat dat je vervolgvraag zou worden.... Ik kom erop terug, tenzij anderen sneller zijn.

Groet,
Margreet


 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
Gevonden Sep 11, 2007

Ok,

je maakt een ondertekening aan, gewoon in Word, bijvoorbeeld. Die sla je op.
In Thunderbird ga je naar Accountinstellingen voor het emailadres waarvoor je de ondertekening wilt gebruiken.
Dan kun je aanvinken: deze ondertekening invoegen, en je bestandje opgeven. Volgens mij is dat alles.

Nog één opmerking: afhankelijk van je opmaak, krijg je voor sommige ontvangers bij het verzenden een waarschuwing: niet iedereen kan een volledige opmaak (html) verw
... See more
Ok,

je maakt een ondertekening aan, gewoon in Word, bijvoorbeeld. Die sla je op.
In Thunderbird ga je naar Accountinstellingen voor het emailadres waarvoor je de ondertekening wilt gebruiken.
Dan kun je aanvinken: deze ondertekening invoegen, en je bestandje opgeven. Volgens mij is dat alles.

Nog één opmerking: afhankelijk van je opmaak, krijg je voor sommige ontvangers bij het verzenden een waarschuwing: niet iedereen kan een volledige opmaak (html) verwerken. Dan moet je gewoon 'platte tekst' of 'platte tekst én HTML' kiezen, het bericht wordt dan gewoon verzonden. Succes!
Collapse


 
Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)  Identity Verified
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
ondertekening is onleesbaar... Sep 11, 2007

Margreet,

Reuze bedankt. Dat lijkt allemaal in orde, maar als ik een bericht opstel zie ik op de plaats waar de ondertekening (een simpel Word bestandje) zou moeten staan alleen maar 3 of 4 rare tekentjes staan. Herken je dat?


 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
HTML Sep 11, 2007

Hoi Joop,

probeer eens je bestandje op te slaan als HTML, dan zou het goed moeten gaan. (optie in Word)


 
Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)  Identity Verified
Local time: 17:16
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
ondertekening in html-formaat Sep 12, 2007

Margreet Logmans wrote:

Hoi Joop,

probeer eens je bestandje op te slaan als HTML, dan zou het goed moeten gaan. (optie in Word)


Dat werkt inderdaad perfect. Nogmaals heel hartelijk bedankt, Margreet!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Mozilla Thunderbid >< Outlook Express






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »